GYIK

 

Hogyan tudok rendelni az oldalon?

A megfelelő alkatrész kiválasztva a kosárba feliratra kattints, majd ha mást is szeretnél akkor válaszd a tovább vásárolok lehetőséget, ha pedig a kosárba tettél mindent amire szükséged van akkor pedig a Kosár és Pénztár feliratot kell nyomni. 
A tovább a pénztárhoz gombot megnyomva meg tudod adni, hogy milyen számlázási és szállítási adatokkal, milyen szállítási és fizetési móddal kéred a megrendelésed.

 

Ki szállítja ki az alkatrészt?

Alkatrészeinket az MPL, a GLS és a 24H futárszolgálat szállítja házhoz. Mindegyik szállító cég 1-2 munkanap alatt szállítja ki a csomagokat.

 

Van az alkatrészekre garancia?

Természetesen, minden alkatrészünkre beépítési garancia vonatkozik. Amennyiben az alkatrész hibás akkor visszafizetjük az árát.
Kérlek, hogy minden esetben ellenőrizd, hogy pontosan a te autódba való-e az adott alkatrész, főként ha gyári cikkszámos darabról van szó, ebben az esetben okvetlenül ellenőrizd a számot. Gyári szám összeegyeztetés esetén nem kizárt, hogy másik típushoz hozza az alkatrészt ettől függetlenül, ha a szám azonos akkor a legnagyobb valószínűséggel megfelelő lesz a te autódba is.

 

Ki vannak próbálva az alkatrészek?

Minden alkatrészt próba illetve tesztelés után teszünk polcra, de sajnos  a legnagyobb odafigyelés mellett is adódhatnak problémák, amennyiben ezt a csomagolás közben esetleg észleljük akkor azt jelezzük telefonon.


A képen látható alkatrészt küldik?

Minden esetben a termék adatlapon szereplő konkrét alkatrészt küldjük; azaz azt amit a fényképen látsz.


Hova tudom visszaküldeni az alkatrészt?

Mindig a számla bal alsó sarkán szereplő címre küld vissza az alkatrészt, amennyiben ez a kollégákkal egyeztetve van.